Fer un donatiu

DONACIÓ
5€ 10€ 20€ 50€

*En compliment amb la Llei 10/2010, de prevenció del blanqueig de capitals, és necessari identificar la titularitat de la donació, per la qual cosa preguem que, per a imports iguals o superiors a 100€, ens facilitin totes les seves dades.

*Camps obligatoris per obtenir el certificat fiscal.

Si prefereixes realitzar una transferència bancària, ho pots fer al nostre compte: ES43 2100 3093 0722 0031 6970. Coneix tots els avantatges fiscals pel teu donatiu. Gràcies per la teva col·laboració.

RD 6/2023, de 19 de desembre, de reforma de la Llei de mecenatge

Els voluntaris

Els voluntaris són el gran capital humà de la Fundació.

Són els responsables de l’acollida i acompanyament de les persones, i el lema que els anima i marca la seva actuació és sempre “acollir amb el cor”. Creiem que tots som corresponsables amb la vida de les persones i apostem pel compromís desinteressat i de qualitat per tal de servir i lluitar per un món on tots tinguin oportunitats per a desenvolupar-se.

Un món diferent, no es construirà amb persones indiferents, per això apostem pel compromís, per la implicació i per la responsabilitat.

L’equip de voluntaris ha esdevingut en el seu itinerari una Gran Família en la qual bateguen amb força les esperances, neguits, alegries i angoixes de les persones, i els fa treballar creant lligams de fraternitat, fonament i base de la lluita per la justícia i la pau.

Tots els que volen ser voluntaris, passen per un procés de selecció, som ben conscients que per ajudar i acompanyar, es requereixen unes aptituds i capacitats determinades: Hem d’estar bé per a poder ajudar i acollir.

Els voluntaris reben formació específica de la feina que realitzen i col·laboren en els diferents projectes de la Fundació. Amb cada un se signa un contracte, en el que assumeixen un compromís que els vincula i els obliga a respondre de la feina i el compromís assumit lliurement.

Els voluntaris treballen de forma professional, seguint uns protocols determinats, però sobretot actuant amb humanisme i tenint sempre clar que treballen amb persones i que el més important és tractar a cada un segons la seva dignitat, amb caliu i respecte.