Està ubicat al Carrer dels Caputxins, 1-17 de Manresa, i l’horari de servei està establert de 16h a 18h, els dilluns i dijous. És un servei de baixa exigència al qual la persona pot accedir per compte pròpia i sense demanar hora prèviament.

Veure indicadors de 2020

Les instal·lacions són noves, de l’any 2015 i estan formades per una recepció, una sala d’espera, un vestuari de dones amb 3 dutxes i un lavabo, un vestuari d’homes amb 4 dutxes i un lavabo, una banyera per nen/es i una dutxa adaptada.

L’espai compta amb el servei de rober a les persones ateses que necessitin una muda completa. La roba, en general s’obté a través de donacions personals o d’empreses, tot i que la roba interior es compra nova.

La majoria de persones venen derivades de la mateixa Fundació del Convent de Santa Clara a través de la Plataforma d’Aliments. Moltes persones també venen a través de coneguts i després des dels Serveis Socials de l’Ajuntament de Manresa.

La difusió d’aquest servei es realitza a través de la Fundació i la Plataforma d’Aliments, els Serveis Socials de l’Ajuntament de Manresa, Càritas, Creu Roja, Althaia, Sant Joan de Déu o algun mitjà de comunicació.

La Fundació gestiona el servei conjuntament amb la Fundació Germà Tomás Canet de l’Ordre Hospitalària de Sant Joan de Déu, amb dues persones encarregades.

Hi ha instaurat un servei de bugaderia, que funciona dimarts i divendres en horari de 9 a 13 hrs. Els usuaris poden portar la seva roba a primera hora i abans de les 13 hrs ja poden recollir la neta i embossada. Es un servei gratuït, coordinar pel voluntariat que vetllar pel seu bon funcionament.